Garancije / Reklamacije / Servis

Poštovani kupci,

Ukoliko ste kupili bilo koji uređaj iz naše ponude i imate problem, naša servisna služba je tu da Vam pomogne.
Za sva pitanja, na raspolaganju Vam stojimo na brojevima 014/222-752 i 063/528-910 (po normalnim cenama poziva) svakim radnim danom od 08-16h i subotom od 09-14h.
Oko rešavanja tehničkih problema može Vam pomoći naša tehnička podrška na broju 063/528-910 (po normalnim cenama mobilnog saobraćaja) radnim danima 08-16h i subotom 09-14h. Uređaje (u garantnom roku ili van njega) na servis ili reklamaciju možete poslati na servis zadužen za tu marku proizvoda. Kontakte servisa možete pronaći na dnu ove stranice.

Saobraznost

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste. Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kom Trgovac odgovara za nesaobraznost, koji ne može biti kraći od 12 meseci.

 

Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje (akumulatora za akumulatorske mašine, baterije 1,5V za lasere i slično), pribor koji dolazi uz mašine (burgije, brusne ploče i slično,...)

 

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

 

GAMA d.o.o. garantuje za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana, kao i usklađenost istih sa navedenim specifikacijama na sajtu.
Za dodatne informacije možete nas kontaktirati na gamavaljevo@gmail.com

Prodavnica GAMA d.o.o. poštuje sve zakone i sva prava kupaca. Sva prava kupaca koja su definisana Zakonom mi poštujemo i kupci će ih moći ostvariti!

Reklamacije

U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:


1) DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad.

To znači sledeće:

a) isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji. U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. U koliko kurir ne sačeka da proverite paket rok za reklamaciju je 14 dana. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku, ukoliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranje paketa dužniste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena.


b) ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i Vašim kontaktom.

2) Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.

U ovom slučaju, robu odnosite u maloprodaju gde ste uređaj kupili i gde ga možete reklamirati, ili neki od naših servisa. Ako ste uređaj kupili preko web-a, kontaktirate naše call centra koji se nalaze na našoj stranici i oni će uputiti kurirsku službu da preuzme neispravan uređaj i dostave ga našoj službi reklamacija. Kao kupac imate pravo da uređaj reklamirate i direktno u ovlašćenom servisu.

3) Reklamacija na oštećenu pošiljku

Molimo sve kupce da provere pošiljku prilikom preuzimanja od brze pošte, ukoliko je pošiljka oštećena, transportna kutija probijena ili ima bilo koji vid nedostatka koji može dovesti do oštećenja sadržaja, ispadanja sadržaja iz kutije i slično, molimo Vas da ne preuzmete pošiljku od brze pošte. Javite nama da ste imali problem sa pošiljkom i da ste odbili primanje kako bismo mi poslali ponovo robu a prvu pošiljku sa nedostatkom razrešili sa brzom poštom.

Ukoliko transportna kutija nije bila oštećena a sadržaj unutra jeste, potrebno je da u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je uređaj dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.

Servisiranje i povraćaj novca

Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad (DOA), serviser je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja pre nego što pristupi zameni robe ili vraćanju novca. Rok za odgovor po Vašem prigovoru je 8 dana od dana podnošenja reklamacije u maloprodajnom objektu, ili od dana kada uređaj bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će se isporučiti novi proizvod ili će novac biti vraćen.
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad (DOA), biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio Vaše navode.
Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu ali je poželjna da se dostavi uz uređaj.

Prodavnica GAMA d.o.o. zadržava sva prava promene cene proizvoda tako da, ako ste poručili uređaj po jednoj ceni i sa tom cenom ga primili na kućnu adresu, a nakon toga je cena smanjena nemate prava na povraćaj novca.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja. GAMA d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Prilikom reklamacije robe za koju je Trgovac dužan za nesaobraznost, kupac je dužan:

a) da reklamirani proizvod donese lično ili pošalje dostavnom službom u servis naznačen na servisnom listu u originalnoj ambalaži. Ukoliko je reklamirani proizvod elektrostatički osetljiv, kupac treba da proizvod dostavi u antistatik pakovanju; Takođe originalana ambalaža nije obavezna da bi smo prihvatili reklamaciju.
b) da serviseru podnese na uvid kopiju računa o kupovini (i garantni list u slučaju da je rok za saobraznost robe duži od 24 meseca)
c) da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara;
d) posle toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija u maloprodaji gde je robu ostavio na reklamaciju ili na brojeve našeg call centra ako je roba kupljena online.

Za više informacija možete nas kontaktirati na gamavaljevo@gmail.com

 

Kolika je garancija na kupljene alate?

Na sve kupljene Bosch alate kod nas svakako dobijate garanciju i to:

⦿36 meseci garancije na Bosch profesionalne plave alate (osim pneumatskih, visokofrekventnih i exact  alata) koji se registruju u roku od 4 nedelje od kupovine putem interneta na BOSCH stranici www.bosch-pt.com/warranty. Da bi trgovac priznao garanciju od 36 meseci, potrebno je uz garantni list i originalni račun priložiti i potvrdu o registraciji - sertifikat sa BOSCH internet stranice. Ukoliko se registracija ne izvrši u pomenutom roku, garantni rok za Bosch profesionalne alate, a koje koriste pravna lica iznosi 12 meseci, i 24 meseca koje koriste fizička lica. Da bi trgovac priznao ovu garanciju, potrebno je uz garantni list priložiti i originalni račun. Garantni list mora biti uredno popunjen. Garantni list ne važi ukoliko je prepravljen, precrtan ili oštećen. Podaci sa alata i na svim dostavljenim dokumentima moraju da se slažu.

Zbog čestog zaboravljanja kupaca da registruju svoje plave Bosch alate na gorepomenutom sajtu, mi kao ovlašćeni distributeri Bosch alata to činimo za Vas. Prilikom svake kupovine plavih Bosch profesionalnih alata, mi Vam uz kupljeni alat dostavljamo ispravno popunjen garantni list, fiskalni račun i urađen sertifikat Bosch trogodišnje garancije. Kupovinom kod nas ćete sigurno dobiti uredno popunjen garantni list i ispravno urađen sertifikat trogodišnje garancije.

⦿25 meseci garancije za Bosch plave, Bosch zelene, Bosch baštenske, Skil, Skil Masters, Dremel i CST Berger alate koji se koriste za ličnu (neprofesionalnu) upotrebu, kao i za baterije i punjače za baterije. Ista prava u skladu sa zakonom ostvaruju i fizička lica koja kupuju i koriste litijum-jonske akumulatore i odgovarajuće punjače koji su deo profesionalne (plave) serije električnih alata.


⦿24 meseca garancije za CST Berger alate (osim linijskih lasera, prijemnika za linijske lasere i lasera za projekciju tačaka) koji se koriste u profesionalne/komercijalne/industrijske svrhe.


⦿24 meseca garancije za Bosch litijum-jonske akumulatore i odgovarajuće punjače koji su deo profesionalne (plave) serije električnih alata (izuzev Exact alata) i koji se registruju u roku od 4 nedelje od kupovine putem interneta na Bosch stranici www.bosch-pt.com/warranty , a namenjeni su u profesionalne/komercijalne/industrijske svrhe. Da bi servis priznao dvogodišnju garanciju, potrebno je uz garantni list i original račun priložiti i potvrdu o registraciji - sertifikat sa Bosch internet stranice.


⦿12 meseci garancije za Bosch profesionalne plave alate (uključujući pneumatske, visokofrekventne i Exact alate) namenjene za profesionalne/komercijalne/industrijske svrhe a koji se ne registruju u roku od 4 nedelje od kupovine putem interneta na Bosch stranici www.bosch-pt.com/warranty .


⦿6 meseci garancije za Bosch litijum-jonske akumulatore i odgovarajuće punjače koji su deo profesionalne (plave) serije električnih alata (izuzev Exact alata), namenjeni za profesionalne/komercijalne/industrijske svrhe a koji se ne registruju u roku od 4 nedelje od kupovine putem internetana Bosch stranici www.bosch-pt.com/warranty . Isti garantni rok važi i za baterije i punjače koji nisu predviđeni za registraciju za produženu garanciju a namenjeni su za profesionalne/komercijalne/industrijske svrhe.


⦿12 meseci garancije za CST Berger alate (isključivo linijski laseri, prijemnici za linijske lasere i laseri za projekciju tačaka), Dremel alate i Skil masters alate koji se koriste u profesionalne/komercijalne/industrijske svrhe.


⦿12 meseci garancije za Bosch zeleni, Bosch baštenski i Skil alat koji se koriste u profesionalne/komercijalne/industrijske svrhe.

 

Kako ostvariti garanciju?

Da biste ostvaili garanciju na alat koji reklamirate da nije ispravan potrebno je taj alat sa garantnim listom i fiskalnim računom (originalnim ili kopijom originala) poslati u ovlašćeni Bosch servis kurirskom službom AKS o trošku servisa.

Podaci za slanje servisu: